HOTLIST by A

Världens snyggaste kvinnor, topp 5: (utan inbördes ordning)

1. Megan "Hottie" Fox:


Hon må vara plastikopererad som bara attan, men mig gör det ingenting! Läckerbit är bara förnamnet på denna kvinna;)

2. Keira Knightley

Sicken skönhet alltså! Vackrare kvinna får man leta efter.

3. Angelina Jolie

Hennes riktiga glansdagar må vara över och ålderstecken har börjat ta form även hos denna kvinna. Ändå kan jag inte stoppa mig själv från att låta henne vara med på min HOTLIST, Hon är ju bara för snygg.

4. Miranda Kerr

Victoria´s secret-modell och otroligt vacker! Inte kan man ana att denna brud nyss fött barn! Amazing.

5. Adriana Lima

Ännu en Victoria´s secret-modell som verkligen bara utstrålar B E A U T Y. Love it.

Världens snyggaste män, topp 5: (utan inbördes ordning)

1. Robert Pattison

Oj, blev det just varmare härinne eller är det bara heta Robert jag skådar? Hehe;) Nä, men denna man är verkligen omänskligt vacker.

2.
Chuck Bass

Det var i tv-serien "Gossip Girl" (Som förövrigt är en av mina favo-serier) där jag först fick upp ögonen för denna goding. Jag har en liiten crush på denna pojke... schhhh... säg inget till Ubbe.. haha;)

3. Jude Law

Oj. blev visst lite varmt härinne igen;) haha. Denna herre utstrålar verkligen en "elegant-sexighet". Gillar det starkt.

4. Leonardo Dicaprio

Att denna man fortfarande är en läckerbit går inte att förneka. Absolut inte. Dock tycker jag att han var hetare i sina yngre dagar. Se bara på bilden ovan!

5. Cole Morh

En ung modell. Vackert ansikte har han i sin ägo! Beautiful man.

Kommentarer
Postat av: Emil S

Fina bilder! Min favorit bland tjejerna är Miranda!:)

2011-08-15 @ 00:22:47
Postat av: Peter

Vackert inlägg Andreas! Hoppas ni har det bra :-)! Hälsa karln din!

2011-08-15 @ 20:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0