Välkommen!

Hej allihopa och varmt välkomna till mitt och "Ubbes" lilla krypin! Det känns väldigt roligt att äntligen ha fått "tummen ur" och äntligen skaffat blogg! Jag har faktiskt haft ett par bloggar förut (extremt dåliga sådana;P), så denna blogg känns som en nystart, och att jag får ha den tillsammans med mitt hjärta gör ju inte saken sämre:)
Men om ni gillar musik, mode, tankar- om allt och inget, samt en massa babbel, - Då har ni kommit rätt!

Justja! Som ni kanske redan märkt så kommer Urban blogga på Engelska, och detta beror på att han ursprungligen kommer från Edinburgh. Han kan förstå Svenska hyfsat bra, men ännu kan han inte riktigt hantera skrift och tal, men det kommer kanske nåt ord här och var;)

XOXO Andreas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0